Nacházíte se na archivních stránkách Virtuálního Ďolíčku, klubový web naleznete na https://www.bohemians.cz.

Žáci se do finále halové republiky neprobojovali

Neuspěla u15, ani její mladší kolegové z u13

Žáci se do finále halové republiky neprobojovali

SOBOTA 23.11.2013 kategorie u15

sestava: Fiala- Farkaš, Hlinák, Jaroš, Kopecký, Let Uan, Malý, Pollak, Roll, Šebek, Vrána
Bohemians Praha 1905- FK Baník Most  5:5, FK Motorlet Praha  2:4, SK Slavia Praha  5:6, Tatran Prachatice  5:3, FK Baník Sokolov  4:4

celkové pořadí: 1.SK Slavia Praha, 2. FK Baník Most, 3.Baník Sokolov, 4.Bohemians Praha 1905, 5.Tatran Prachatice, 6.FK Motorlet Praha 

NEDĚLE 24.11.2013 kategorie u13

sestava:
Pospíšil- Musil, Čakurda, Horák, Vaněk, Štěpánek F., Gelashvili, Dostál, Nejeschleba, Pejša, Turek
statistika: Pospíšil 0+1, Musil 1+5, Horák 1+2, Čakurda 6+5, Vaněk 5+2, Štěpánek F. 3+2, Gelashvili 3+1, Dostál 1+1, Nejeschleba 3+5, Pejša 7+4, Turek 5+4
Bohemians Praha 1905- FK Baník Most  5:3, FK Motorlet Praha  6:3, SK Slavia Praha  2:2, Tatran Prachatice  15:0, FK Baník Sokolov  7:1

celkové pořadí: 1.SK Slavia Praha, 2.Bohemians Praha 1905, 3.FK Motorlet Praha, 4.FK Baník Most, 5.Baník Sokolov, 6.Tatran Prachatice

trenér Michal Vychodil: Dneska nechybělo moc a překvapení bylo na světě. Favorizovanou Slávii jsme pěkně prohnali a po vzájemné remíze se zbytek turnaje nesl ve znamení nahánění skóre pro 1.místo, které znamenalo pro vítěze postup do finálové šestky. Úvodní dvě utkání jsme si vždy zkomplikovali v závěru a v té době nás vůbec nenapadlo, jak nás ty obdržené góly, které kosmeticky upravovaly výsledek, budou mrzet.  V utkání se Slávií nás soupeř nejdříve přitlačil a zaslouženě šel do vedení. Dokázali jsme se však herně zvednout, otočit stav v náš prospěch a sahat po úspěchu. V závěru však přišlo nešťastné vlastní vyrovnání a tím remíza, která odstartovala gólové dostihy, byla na světě. Když jsem sledoval závěr turnaje, tak musím sportovně uznat, že pohled na dovednosti slávistů a jejich herní projev si ten postup zasloužili ....